Prostownica do włosów Remington


Odkąd zapuszczam włosy zaczęłam szukać prostownicy, która nie zniszczy za bardzo włosów i szybko prostuje. Wertując internet znalazłam kilka ciekawych propozycji, ale ceny były nie na moja kieszeń. Zdecydowałam sie na nie drogą wersję, ale i nie najtańszą prostownicę.



Mój wybór padł na prostownicę firmy Remington Wet2Straight S7300.
Prostownica jest wyposażona w płytki z powłoki ceramicznej, jej maksymalna temperatura osiąga 230 stopni, którą moemy regulować według potrzeb.
Jest wygodna w obsłudze, bardzo szybko się nagrzewa i prostuje włosy.
Prostownica nie tylko prostuje włosy, ale również jednocześnie je wysusza, skracając tym samym czas o 86% stylizacji włosów. Przyznam, że prostownica ratuje mnie rano, bardzo szybko i sprawnie wysusza prostując włosy.


Prostownica wyposażona jest w płytki o długości 110mm, są ruchome dzięki czemu zapewniają równomierny nacisk na włosy. Płytki Advanced Ceramid, które posiada prostownica pokryte są mikroskładnikami odżywczymi zapobiegające kręceniu się włosów. Składniki są przenoszone na włosy podczas korzystania z prostownicy.
Prostownica posiada również wyświetlacz, dzięki któremu możemy kontrolować temperaturę oraz wyposażona jest w przyciski wyłącz/włącz, plus oraz minus, które pomagają ustawić temperaturę.





Prostownica Remington Wet2Straight S7300 sprawuje się rewelacyjniem szybko i sprawnie prostuje wlosy, dodatkowo je wysusza. Jest poręczna i bardzo szybko się nagrzewa. Odkąd ją mam nie używam suszarki, a jak już to robie to sporadycznie gdy chce aby włosy nie były proste. Prostownica dokładnie suszy mokre włosy pozostawiając je proste od nasady aż po same końce.

Komentarze