Bell HYPOAllergenic, Powder & Brush




Hej, ciężko znaleźć czas w ciągu dnia, a wieczorem jestem padnięta. Ciągle coś jest do zrobienia, po południa w ogrodzie dla zresetowania się dają mi kopa na kolejny dzień.

Na dziś przygotowałam recenzję HIPOAllegicznego pudru z różem Bell.
Puder jest połączeniem matującego pudru z ożywiającym rózęm w jednym opakowaniu. W porównaniu z kolorystyką innych produktó ten jest naturalny, śmiało pozwala na stopniowanie efektu Paleta jest ciekawa kolorystycznie, aż żałuje, że jest tak mała i ciężko jest nabierać kolory osobno.


Bell zapewnia, że Powder & Brush gwarantuje profesjonalnie wyglądający i trwały makijaż. Posiada aksamitną formułę, która pomaga zatuszować niedoskonałości pozostawiając skórę promienną i wypoczętą.


Na necie poczytałam trochę opinii, niestety większość jest negatywna. Dziwi mnie, że tak sceptyczne podejście jest do produktu. No, ale każdy ma swoje zdanie i prawo by je wyrazić, a i każda ma inną skórę i kosmetyk różnie reaguje.
Moja skóra świetnie reaguje na niego, a dodam,że mieszam kolory dużym pędzlem i blenduje całą twarz. Nie robię konturów bo mi nie bardzo to wychodzi. Także zmieszany również świetnie wygląda.

Trwałość jest rewelacyjna, nie spływa, nie topi się i nie znika po chwili. Utrzymuje się naprawdę długo, nie plami. Nie powoduje podrażnień i pozwala skórze oddychać oraz ją nawilża. Skóra wygląda świeżo i naturalnie. idelnie stapia się z odcieniem skóry, jest matowy co ma dla mnie ogromne znaczenie, by moja twarz się nie błyszczała.

Reasumując Bell HYPOAllergiczny Powder & Brush jest rewelacyjny, idealnie współgra z moją skórą. Można z nim wyczarować naprawdę świetny makijaż, który będzie trwały i naturalny. Puder dodatkowo świetnie nawilża skórę, nie wysusza jej ani nie uczula. Kryje również niedoskonałości oraz gwarantuje świetne ożywiający efekt.

Komentarze