Allegroff Atopy, Powlekająco barierowy krem do ciała



Mój młody (czyt. syn) od urodzenia co jakiś czas miał wysypkę. Niby nic groźnego, ale do tego nie miłe i nieestetyczne wyglądające plamki dokuczały.


Stosowałam na syna skórę wiele kremów i balsamów by ulżyć w dyskomforcie, aż natrafiłam na produkty Allegroff Atopy. Sama nazwa firmy sugeruje walkę z objawami alergii.
Szukałam wśród produktów kremu, który może stosować syn na całe ciało i tawrz ciężko było wybrać, ale się udało. Wybór padł na Powlekająco barierowy krem do ciała.

Jest to wyrób medyczny bogaty w składniki, które powlekają wrażliwą skórę tworząc na jej powierzchni nawilżająco-natłuszczającą barierę ochronną. krem łagodzi objawy tj. świąd, pieczenie i ogólny dyskomfort.

Zawiera składniki odpowiedzialne za odbudowę naturalnej bariery ochronnej skóry, nienasycone kwasy tłuszczowe oraz kwasy Omega3,6 i 9. Związki nawilżające , mocznik oraz liczne wlolienty. 
Krem tworzy na powierzchni skóry warstwę zapobiegającą przed nadmierną utratą wody pozwalając na utrzymanie odpowiedniej wilgotności skóry przez długi czas. Obecne substancję natłuszczające, tj. kompleks naturalnych olejków Omega PLUS, olej z ogórecznika i olej canola oraz prebiotyki wspierają odbudowę naturalną bariery ochronnej skóry chroniąc przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.

Allegroff Atory, Powlekająco barierowy krem do ciała chroni skórę mojego syna na codzień. Ja od czasu do czasu go użyję i również jestem z niego zadowolona. krem można stosować z reguły do każdego typu skóry, ale szczególnie polecam dla osób z AZS, z łuszczycą, łojotokowe zapalenie skóry, do suchej i wrażliwej oraz dla dzieci od 1-go miesiąca życia.
Nie zawiera parafiny, surowców ropopochodnych, substancji zapachowych, barwników ani parabenów.


Krem rewelacyjnie działa, synowi wysypka zniknęła i do dnia dzisiejszego nie ma po niej śladu. Skóra jest delikatna i przyjemna w dotyku. Świetnie łagodzi podrażnienia, które w szybkim tempie znikają. Działa na skórę kojąco, zapewniając przy tym idealne nawilżenie.

Komentarze