Selfie Project, Krem CC

Selfie Project to kosmetyki stworzone z myślą  o nastolatkach. Pamiętam swoje początki dojrzewania i to jak moja skóra wyglądała. Dobrze, że są kosmetyki dla młodzieńczej cery.

Krem CC Selfie Project ma zapewnić nawilżenie i wyrównanie kolorytu skóry, nadto ma niwelować niedoskonałości i wypryski oraz zapobiegać błyszczeniu się skóry.



FotoCzułe Pigmenty wygładzają skórę, wyrównują jej koloryt i optycznie poprawiają jej wygląd.

Węgiel Bioaktywny- pomaga w walce z niedoskonałościami, działa antybakteryjnie.

Wyciąg z Pink Pomelo- nawilża skórę, redukuje zaczerwienienia i łagodzi stany zapalne.

Krem pozbawiony jest parabenów, SLS, SLES oraz oleju parafinowego.


Krem znajduje się w smukłej i białej tubce zamykanej czarnąą nakrętką. Szata graficzna jest przyjemna dla oka w młodzieżowych odcieniach różu, turkusu i czerni. Dodatkowo tubka z kremem zapakowana jest w kartonik z identyczną szatą graficzną.


Konsystencja kremu jest delikatna, lekko wodnista,, zdarza sie, że za dużo kremu wydostanie się z tubki. Krem ma barwę jasno-beżową i miałam obawy, że będzie za jasny do mojej ciemnej karnacji. Jednakże moje obawy były na wynos,. Krem po nałożeniu bardzo ładnie się stapia ze skórą, do tego pięknie pachnie. Rozprowadza się świetnie, nie pozostawiając żadnej tłustej ani lepkiej warstwy.
Nie jest to krem CC, który by skradł moje serce, nie spełnia swojej roli, nie zauważyłam naet krycia, o którym wspomina producent. Może moja skóra jest za dojrzała na niego, ale nie zauważyłąm nic pozytywnego oprócz nawilżena, niestety skóra po nim się błyszczy. Stosuje go jako bazę pod podkład, nie gryzie się i nie waży się z innymi kosmetykami.



Komentarze