Serum intensywnie nawilżające na dzień i na noc Aube


Każda kobieta zasługuje na chwilę luksusu, a przede wszystkim na idealny kosmetyk dla swojej skóry. Mając do wyboru mnóstwo produktów, tj. np. Serum do twarzy tysiące na rynku ciężko jest znaleźć swój jedyny i idealny kosmetyk. Szkoda, że nie znalazłam jeszcze swojego ideału, który poradzi sobie wszechstronnie z wszystkimi problemami mojej skóry. Ahhh się rozmarzyłam, no dobra moi drodzy czas aby wam zaprezentować serum do twarzy zapewniający intensywne nawilżenie marki Aube.


Serum intensywnie nawilżające na dzień i na noc posiada lekką, nieobciążającą skórę konsystencję. Docelowe przeznaczenie serum to kuracja wzmacniająca dla cery z problemem cienkiej i pozbawionej elastyczności skóry. Zadaniem serum jest stymulować podział komórkowy oraz pomoc w odbudowaniu struktury skóry.



Serum ma przeźroczystą, żelową konsystencję, która niemal natychmiast wchłania się w skórę. Nie pozostawia nieprzyjemnej lepkiej warstwy, a wchłania się wręcz do matu. Nakładając jego mniejszą ilość mam wrażenie, że wcale go nie użyłam, wnika w głąb skóry tym samym zapewnia skórze dogłębne nawilżenie. Po nałożeniu serum skóra jest lekko nawilżona, wygładzona i miękka.



Buteleczka serum jest szklana o bordowej barwie, a w środku znajduje się przeźroczysta pipeta. Za jej pomocą bardzo łatwo i higienicznie możemy nałożyć serum.



Podsumowując serum jest raczej dopełnieniem pielęgnacji, praktycznie nie widoczna dla oczu. Może przy dłuższym stosowaniu oraz z innymi kosmetykami bordowej serii się sprawdza.

Komentarze