Hydro & Dry Control, Serum do skóry suchej Efektima


Jako, że mam skórę tłustą staram się unikać produktów do suchej skóry. Tak też tym razem nie użyłam serum Efektima, o którym dziś opowiem w kilku zdaniach za zgodą koleżanki, która go ode mnie otrzymała. Serum jakiś czas temu znalazłam w pudełku ShinyBox, a że jestem w trakcie stosowania serum do mojego typu skóry,a i tak bym go nie użyła. Wolałam go więc podarować kto go użyje. Koleżanka wiedząc, że recenzuje kosmetyki zaproponowała, że opowie mi o nim.


Hydro & Dry Control to specjalistyczne, skoncentrowane serum opracowane z myślą o pielęgnacji suchej i bardzo suchej skóry. Zawarte wysokie stężenie składników aktywnych intensywnie wpływa na przywrócenie odpowiedniego stopnia nawilżenia naskórka oraz na odżywienie i regenerację skóry.



Składniki aktywne o optymalnym stężeniu:

Sk-influx - identyczny ze skórą koncentrat lipidowy zwiększający nawilżenie i ochronę skóry. Odbudowuje funkcje bariery ochronnej skóry oraz zwiększa dostępność lipidów skóry identycznych z naturalnymi;

Hydroveg VV - surowiec o działaniu nawilżającym i ochronnym. Pozwala uzyskać lepsze efekty nawilżające oraz stymuluje procesy odnowy komórkowej w skórze;

Witamina E - w kosmetyce zwana jako "witamina młodości", poprawia barierę lipidową naskórka, dzięki czemu skóra staje się lepiej nawilżona i bardziej elastyczna.


Przy regularnym stosowaniu serum skóra jest wyraźnie nawilżona i zregenerowana. Jest miła i delikatna w dotyku oraz wygładzona. Patrząc na twarz koleżanki zauważyłam po miesiącu stosowania serum zdrowszy i piękniejszy wygląd skóry. Stała się promienna i elastyczna, a do tego optymalnie wypielęgnowana.





Serum działa na skórę wnikając w jej głąb już od pierwszego użycia, czuć przy dotknięciu lekkie nawilżenie.


P.S. Zdjęcia wykonane przed podarowaniem.

Komentarze