Cougar, Perfect Pout


Kiedyś marzyłam o dużych, pełnych i ponętnych ustach, mimo że mam dość duże usta. Nawet stosowałam specjalny błyszczyk powiększający usta, działał, ale szybko się zmywał.

Jakiś czas temu poznałam za sprawą pudełka z ShinyBox preparat powiększający usta Cougar Perfect Pout Volume & Sahape Definitione, którego zadaniem jest poprawa wyglądu skóry i kształtu ust oraz zwiększenie ich objętości.


Perfect Pout Volume & shape Defitione to preparat marki Cougar, który mnie zaciekawił i wróciły marzenia o większych ustach. Producent gwarantuje efekt zwiększonych ust, a czy tak jest przekonacie się w dalszej części wpisu.

 

Preparat zawiera aktywne składniki:

  • Volulip 1%, który modeluje, nawilża  zwiększa objętość;

  • Witamina E, nawilża i chroni przed wolnymi rodnikami;

  • Mięta i corum dają efekt rozgrzania i schłodzenia ust.

Perfect Pout Volume & Shape Definitione zaraz po nałożeniu na ustach delikatnie je rozgrzewa przy czym wyczuwalny jest zapach mięty i parafiny. Ta mieszanka zapachowa jest nieprzyjemna i cieszę się, że szybko się ulatnia.

Usta są nieco powiększone, błyszczą się i ich kształt jest wyraźniejszy, na ustach preparat wygląda ładnie. Skóra ust jest nawilżona i wygładzona, nawet lekkie zmarszczki ust są wygładzone. Efekt nie jest piorunujący, jednakże wygląd ust znacznie się poprawia, są miękkie i delikatniejsze.



Perfect Pout byłby rewelacyjnym preparatem, gdyby nie fakt, że bardzo mocno się klei. Długo się utrzymuje na ustach sklejając je, a w trakcie posiłku szybko się zjada. Posmak jest nie dobry, więc posiłek z preparatem to dla mnie hardcore.



Preparat umieszczony jest w czarnej tubce o poj.10ml, wyposażona jest w plastikowy ustnik, który zamyka się nakrętką. Dodarkowo tubka umieszczona jest w czarnym kartoniku i wygląda identycznie jak tubka.

Komentarze