Ochrona ust z Bloc


Latem nasze usta są przesuszone, promienie słoneczne sprawiają, że tracą jędrność i estetyczny wygląd. O usta tak samo jak o skórę twarzy, ciała czy dłoni należy dbać całym rokiem. Najlepszym pomocnikiem jest pomadka ochronna z filtrem UV, która nie tylko latem nam się przyda.


Poznajcie ochronną pomadkę do ust Lip Sun Protection SPF15, Bloc. Poznałam ją w kwietniowym pudełku i odrazu zabrałam się za testowanie. Zdjęcia wykonałam jeszcze przed użyciem. W sumie bym jej nie kupiła, cena 24zł za pomadkę ochronną z niskim filtrem to nie dla mnie.

Opakowanie pomadki niczym nie różni się od tańszych zamienników. Jest proste i białe z napisem Bloc i UVA UVB. Jedynie mały kartonik, w którym znajduje się pomadka dostarcza nam więcej informacji.


 

Pomadka jest koloru białego, początkowo sprawia wrażenie jakby była chropowata, a po zetknięciu z ustami mamy wrażenie rozpuszczania. Dobrze się nakłada, aczkolwiek pozostawia delikatny biały nalot, który rozcieram dodatkowo palcem. Jest wyczuwalna na ustach, wydaje mi się, że nawet je przez to obciąża. Zdecydowanie nie nadaje się jako baza pod kolor, kryjąc usta pokryte pomadką Bloc błyszczykiem lub inną pomadką tworzy się nieprzyjemny efekt ważenia.


Nie lubię lepkości na ustach, a niestety ta pomadka jest lepka. Stosuje ją jedynie w domu, gdy nie muszę malować ust kolorem.


Zaletą pomadki jest nawilżenie, jest bez smaku i zapachu. Mimo niskiego filtru SPF15 zapewnia ochronę przed promieniami słonecznymi.

Komentarze