Perfumetka33ml.pl- Secret Bonbshel

Parę lat wstecz miałam przyjemność poznać wiele zapachów i perfum, od najtańszych do najdroższych dostępnych w sieciach sklepów drogeryjnych. Aż zaczynam żałować, że nie pomyślałam o założeniu bloga wcześniej, czyli ok.12-14lat temu. No cóż wtedy miałam inne priorytety, inne myśli i skupiałam się na pracy oraz na szalonych weekendach 😁. Jednak wspomnienia o zapachach pozostały, którymi miałam okazję pachnieć codziennie. No ale nie będę się rozpisywać o przeszłości bo mam dla was do przedstawienia zapach, który idealnie podkreśla wyjątkowość i dopełnia namiętność. Nie będę ukrywać oryginalnego zapachu, gdyż w ten sposób mogę wam ułatwić wybór odpowiednika ulubionych perfum.


Dzisiejszy wpis poświęcam Secret Bonbshell od Perfumetka33ml.pl, który przez ostatnie dni się ze mną nie rozstawał. Uwielbiam świeże i słodkie zapachy, które nie są mdłe, a wręcz przeciwnie są odświeżające.

Świeże akordy słodkiej tangerynki, ananasa i delikatnej truskawki od samego początku sprawiają, że ubrana w ten zapach czuje się odprężona i pełna energii.


W sercu zapachu dominuje jaśmin, mój ulubiony , czerwone owoce, piwonia oraz orchidra. Powoli wysuwają się ich nuty dopełniając tym samym uczucie namiętności i seksapilu.

Mech połączony z drewnem i piżmem sprawiają, że zapach Secret Bonbshell jest idealny na dzień oraz wieczór.

Zapach Secret Bonbshell jest odpowiednikiem oryginalnego zapachu Victoria Secret Bombshell, zgadliście?


Secret Bonbshell jest zapachem z grypy kwiatowo-owocowej, przy czym są kuszące i zmysłowe. Dodają pewności siebie, uwodzą oraz tworzą wyjątkowy klimat. Są trwałe, na skórze utrzymują się do kilku godzin, nie tracąc walorów zapachowych.

Czy zachęciłam was chociażby do poznania zapachu?


Oczywiście Secret Bonbshell dostępny jest TUTAJ, oraz wiele innych pięknych i trwałych zapachów Perfumetka33ml.pl poznacie TUTAJ. Korzystając z okazji zapraszam do polubienia i obserwowania fb sklepu TUTAJ, gdzie codziennie poznacie piękne zapachy.

Komentarze