CHIODO PRO-Green Vertigo

Tak niedawno kupiłam kilka lakierów do Chiodo Pro w wyprzedaży, aż boję się myśleć , że tych kolorów  może zabraknąć. Dziś wam zaprezentuje kolor lakieru hybrydowego Chiodo Pro Soft Green Vertigo z numerem 244.


Kolor jest obłędny, żywy i wiosenny, dlatego mnie skusił i bez zastanowienia go wybrałam. Znalazł się wśród innych dwóch pięknych kolorów, o których opowiem w swoim czasie.


Kolor Green Vertigo nałożyłam w trzech warstwach, gdyż krycie jest słabe, ale to pewnie spowodowane jest jasnością koloru. Sama aplikacja jest łatwa, pędzelek jest precyzyjnie wykonany i to jego zasługą jest idealna praca z lakierem. Niestety co do zapewnień producenta, że lakier nie niszczy płytki paznokcia nie jestem w stanie tego określić, moje paznokcie są przedłużane na żelu, a i tak przez pierwsze dni mnie swedzą 😉. Co do trwałości mogę wam zdradzić, że 7 intensywnych prac w ogrodzie stylizacja przetrwała(przez ostatni tydzień miałam wykonaną stylizacje z lakierami Chiodo Pro).


Lakiery hybrydowe Chiodo Pro można usunąć acetonem, ja jednak preferuje usuwanie pilnikiem.

Moja stylizacja wykonana lakierem Chiodo Pro Soft Green Vertigo sprawiła mi ogromną radość, do niej dodałam naklejki z wzorkami róż.


 

Komentarze