Napewno każda kobieta ma swój "kuferek" z lakierami, ozdobami i innymi akcesoriami do paznokci. jedne mają mniej inne więcej w zależności od potrzeb i gusta.

Mój  "kuferek" to pudełko zamykane, w którym znajduje się wszystko co potrzebne do stylizacji paznokci. Niestety lampy oraz większe płyny nie mieszczą się, ale mają swoje miejsce w szafce.
Przegląd mojego "kuferka" będzie opisany w dwóch postach, bo troszkę się tego nazbierało. przez rok udało mi się zdobyć kilka lakierów hybrydowych, ozdoby, efekty czy pyłki, jednocześnie będzie to post informacyjny co was czeka na blogu, pojawi się tym samy więcej wpisów o lakierach i stylizacjach. Aby nie przedłużać wstępu przejdę do rzeczy.
Wykonać manicure hybrydowy to nic trudnego, potrzeba do niej lampy, a ceny oraz rodzai na rynku jest mnóstwo, ja mam 3 lampy, i oto one :

Lampa 48W UVLED tunelowa
 
Lampa 9W mostek Ronney
 
Lampa 9W mostek Semilac
Bez lakierów to nie będzie manicure, a one się w mojej kolekcji prezentują tak:
Provocater:



15 Citrus
01 White
92 Purple euphoria
95 Neon orange
70 Blue sky
 
 
NC Nails Company:



Bella Donna
Secret Red
Mare Turchese
Realac:



15 Magnetism

18 Jade
30 Golden fish
34 Silver star
64 Lucy kiss
77 Take me blue
95 Don't stop the music
Maga Cosmetics:



802 Elara
811 Europa
 
 
Ronney:



Millenium Red
 
 
For Beauty:



082
107
Color IT:



370 czerń
Silcare:



 
03 lakier kocie oko
 
 
12 lakier termiczny
Elisium:



093 Green Lizard
096 Gold Star
120 Magic Comes
Nie może również zabraknąć baz i topów, mam ich kilka z firm tj,:
Provocater Share base
For Beauty
NC Nails Company
Color IT
Sleek Shine
Elisium
Oczywiście zabraknąć nie może płynów, tj, cleaner, ligiutin, oliwki:
Cleaner EM Nail
Oliwka do skórek EM Nail
Oliwki do skórek Silcare

Guma do skórek
Primer
Preparat do pyłków z efektem kocie oko
Na koniec dodam jeszcze żele:
Żel budujący Base one Clear
Żel budujący Sina White
FlexyGel Elisium
Żel cameleon 80 Caribbean
Ciekawi co jeszcze w :kuferku" się kryje? Już niedługo wpis z dodatkami do paznokci, a w nim m.in. ozdoby, akcesoria i inne.

Komentarze