Mary Kay- niesamowita pielęgnacja dłoni

Mary Kay poznałam dawno, aczkolwiek nie w kwestii pielęgnacyjnej. Miałam możliwość testowania pomadki, którą opisałam TUTAJ, a przekazana została w dobre ręce mojej mamy. Teraz mam przyjemność przedstawić wam zestaw Pielęgnacyjny Do Dłoni Satin Hands.




Zestaw Mary Kay do Pielęgnacji Dłoni Satin Hands zawiera:

  • Ochronny krem zmiękczający
  • Scrub wygładzający z Masłem Shea
  • Odżywczy krem z Masłem Shea 

Zestaw do Pielęgnacji Dłoni Satin Hands White Tea i Citrus to trzy proste kroki, które przeniosą nas w chwilę prawdziwego luksusu. Skóra dłoni od pierwszego użycia jest miękka, wygładzona i zrewitalizowana. Dłonie są odżywione i chronione specjalną warstwą nawilżenia. Skóra po regularnym stosowaniu jest widocznie odmłodzona i wygląda zdrowiej, a kosmetyki zapewniają 24godzinne nawilżenie. 



Pierwszym krokiem jest ochrona, którą zapewni ochronny Krem Zmiękczający Satin Hands. pomaga utrzymać naturalną barierę ochronną skóry, zachowując nawilżenie skóry. Krem jest bezzapachowy, nawilża i chroni skórę, jednocześnie przygotowuje dłonie na nieziemskie doznania niczym z prawdziwego SPA.
Wystarczy nanieść niewielką ilość kremu na skórę i delikatnie oraz dokładnie wmasować. Krem ma konsystencję bezbarwnego mocno zbitego żelu.




Kolejnym krokiem w pielęgnacji jest złuszczenie i usunięcie zanieczyszczeń przy zastosowaniu Peelingu Wygładzającego  Satin Hands z Masłem Shea. Peeling delikatnie i skutecznie złuszcza, usuwając martwy naskórek. Efekty widoczne są już od pierwszej aplikacji, skóra wygląda zdrowo, a przy regularnym stosowaniu wyglądają młodziej. Peeling zawiera odżywcze Masło Shea, które natychmiast wygładza i odżywia skórę. Pamiętać należy, że peeling należy nałożyć na uprzednio zaaplikowany Ochronny Krem Zmiękczający. Peeling wmasować w skórę dłoni, a następnie spłukać ciepłą wodą. Przy pierwszej aplikacji płucąc dłonie zauważyłam usunięty martwy naskórek, który wygląda jak jasne grudki.



Ostatnim i zarazem trzecim krokiem jest nawilżenie i wygładzenie skóry dłoni, które zapewnia Odżywczy Krem do Rąk Satin Hands z Masłem Shea. Krem Odżywczy Satin Hands otacza skórę dłoni kojącą warstwą oraz zapewnia 24godzinne nawilżenie. Krem zawiera masło shea, który ma właściwości kojące na suchą i popękaną skórę. W kremie znajdziemy również inne składniki, tj. wyciąg z moreli, szafranu i olej słonecznikowy, bogaty w witaminę A, E oraz kwasy omega 3, które utrzymują barierę ochronną, a nawilżenie utrzymuje się na optymalnym poziomie. 
Odżywczy Krem do Rąk przy regularnym stosowaniu sprawia, że dłonie sa miękkie i przyjemne w dotyku, a paznokcie są odżywione i skórki są bardziej miękkie.



Niewielka ilość kremu wystarczy delikatnie wmasować w skórę dłoni nie pomijając paznokci i skórek. Krem niezwykle szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy przy czym zapewnia długotrwałą barierę ochronną.



Podsumowując Pielęgnację Dłoni zestawem Satin Hands Mary Kay stwierdzam, że jeszcze nigdy nie miałam tak delikatnych i zdrowo wyglądających dłoni. Jak dla mnie jest to zdecydowanie HIT wśród pielęgnacji dłoni. Stosując zestaw przestrzegać należy wszystkie trzy powyższe kroki zapewniając sobie zdrowe dłonie i relaks niczym z prawdziwego SPA.



Zabieg pielęgnacji z zestawem przygotowuje również dłonie do wykonywania manicure. Cena zestawu to 169.90, ale licząc ile wydajemy na kremy czy zmiękczacze do dłoni oraz maski to cena nie wydaje się za wysoka tym bardziej, że taki sam zabieg w salonach kosmetycznych kosztuje krocie. 


Komentarze