Nicole 188 odpowiednik Lancome

Jakiś czas temu miałam okazję gościć na blogu piękne zapachy Nicole od producenta Eurokotra d.o.o , o którym pisałam TUTAJ. Na dziś mam dla was kolejny cudowny zapach, który udało mi się wygrać na Fb u Testy Pań Domu.



Kontaktując się ze sponsorem w sprawie nagrody zapomniałam podać jaki zapach mnie interesuje. Jednak sponsor mnie zaskoczył mile i obdarował pięknym zapachem Nicole 188, odpowiednik orginalnego Lancome-La Vie Est Belle. Przyznam, że to był strzał w 10, jakby wiedzieli co mi się podoba :).



Jestem pod ogromnym urokiem tego zapachu. W sumie zapach Nicole 188 nie odbiega od orginalnego zapachu. Identycznie pachnie tworząc przy tym symbol szczęśliwej i współczesnej oraz wolnej kobiety.



Perfum w 100% trafiony w mój gust, sprawia, że czuję się niezależna, pewna siebie i dążacej do życia według własnych zasad.



Nuty zapachowe już na wstępie potrafią oczarować soczysta esencją czarnej porzeczki i słodkiej , ekscytującej gruszki.



Kto już mnie zna wie, że jestem obłędnie zakochana w zapachu jaśminu, dlatego celowo wyszukuje perfum z jego składem. W Nicole 188 jaśmin, irys i kwiaty pomarańczy są sercem zapachu.





Natomiast podstawa zapachu to wyjątkowa fasola tonka, delikatne orzechy, paczula i wanilia.

Nicole 188 jest to zapach dla każdej kobiety, w która chce zmienić coś w swoim życiu i tworzyć nową historię. Zapach jest nie tylko piękny, ale i trwały, potrafię go czuć przez cały dzień, a ubranie nim przesiąknięte pachnie o wiele dłużej.



Jeśli kochasz perfumy, cenisz je za trwałość i piękny zapach to z radością zapraszam do odwiedzenia sklepu Nicole TUTAJ. Do wyboru jest mnóstwo zapachów zarówno damskich jak i męskich, które skradną nie jedno serce.


Komentarze