Zakupoholizm z wish.com

Tydzień zapowiada się obiecująco, w poniedziałek doszły do mnie dwie przesyłki z Chin z zakupionymi produktami na stronie wish.com.
Wczorajszy dzień również do nudnych nie należał oprócz przesyłek testerskich dotarły trzy kolejne przesyłki z wish.com, z tego dwie dla mnie, a jedna dla synka z zabawką , którą sam sobie wybrał.

Zaskoczyły mnie przesyłki, które dotarły do mnie po 19 dniach od złożenia zamówienia.


Co zawierały przesyłki? Skusiłam się na kilka pędzli do makijażu oraz tasiemki do paznokci. Przedstawię wam je na zdjęciach, a dla zainteresowanych pod zdjęciami wstawię linki z ceną.
A opinię hmmm wystawię wam jak zacznę używać :) .





 Zapłaciłam tylko za przesyłkę 8zł.





https://www.wish.com/c/new-arrival-fashion-30pcs-mixed-colors-rolls-striping-tape-line-diy-nail-art-tips-decoration-sticker-nail-care-19817-5411210d9acad808df7236da
Cena: 4zł plus wysyłka 4zł/ za 30 sztuk




 https://www.wish.com/c/new-pro-makeup-beauty-cosmetic-face-powder-blush-brush-foundation-brushes-tool-565c04036f77df1b0c462452
Cena 4zł plus przesyłka 4zł




https://www.wish.com/c/makeup-powder-blush-face-cheek-flat-contour-brush-foundation-cosmetic-tool-55c0917d4c351645c1879a13
Cena 4zł plus przesyłka 4zł


Już planuje kolejne zakupy, tymrazem skuszę się chyba na Aliexpress. A wy korzystacie z zakupów z Chin? Opowiadajcie swoje doświadczenia w komentarzach 

Komentarze

  1. Ja korzystałam ale raz naliczyli mi opłatę celną i miałam problem.. Pędzle są super !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie miałam jeszcze okazji korzystać z tej strony, ale ceny są zachęcające - kiedyś z chęcią wypróbuję :D
    Zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz