Pielęgnacja dłoni kolagenem

BINGOSPA oferuje wiele kosmetyków do pielęgnacji dłoni, paznokci czy skórek, tj. balsamy, mleczka, kolagen czy jedwab. Każdy może dobrać odpowiedni do siebie, do swoich oczekiwań i jakie chcesz efekty uzyskać.


Dziś wam opowiem o Kolagenie do dłoni BINGOSPA, który polecany jest do każdego rodzaju skóry, a w szczególności narażone na wysuszenie skóry, zaczerwienienia, spękania i podrażnienia.

Masło Shea i kolagen to aktywne składniki kolagenu do dłoni, które działają regenerująco-ochronnie.


Po ogromnym uczuleniu, które mnie dopadło po lakierach hybrydowych Semilac, wspomagałam się lekami, maściami z apteki, aż moje palce przestały swędzeć, piec i mogłam używać innych kosmetycznych produktów. Natrafiając na sklep BINGOSPA z ciekawości zerknęłam na kosmetyki do dłoni. Skusiłam się na Kolagen do dłoni, który zdecydowanie poprawił wygląd moich dłoni począwszy od paznokci i skórek. Skórki wokół paznokci wyglądały masakrycznie, schodziły płatami do krwi, a do tego sprawił że zniszczone naskórki są odbudowane, skóra dłoni wygładzona i miękka. Masło Shea sprawia, że moje dłonie mają skórę jedrną i elastyczną, a w szczególności chroniona przed szkodliwymi czynnikami atmosferycznymi, opóżniając również starzenie się skóry.

Kolagen BINGOSPA przyjemnie się używa, zapach brzoskwiniowy towarzyszy na długo i kojąco na nasze zmysły. Kolagen bardzo łatwo się rozprowadza i szybko wchłania nie pozostawiając uczucia efektu maski i lepkości. Skóra jest delikatnie natłuszczona i przyjemna w dotyku. Stosować kolagen do dłoni możemy bez ograniczeń w ciągu dnia, a już napewno po każdym kontakcie z wodą.


Kolagen do dłoni BINGOSPA kupicie TUTAJ.


Komentarze

  1. Jak tylko gdzieś spotkam to chętnie kupię na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam wcześniej tego produktu ;) Koniecznie muszę wypróbować <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz