New Anna Cosmetics- pielęgnacja włosów naftą kosmetyczną

Każda dama o swoje włosy dba.
Mnóstwo oj mnóstwo firm oferuje świetne produkty kosmetyczne do pielęgnacji włosów. Znajdziemy szampony, odżywki , maski czy pianki w różnych postaciach, z różnymi składnikami. Każdy kosmetyk ma swoje zadania, odpowiednio dobrane sprawia, że włosy są zdrowe i piękne. Od lat zastosowałam przeważnie tych samych kosmetyków do mycia włosów, odżywki omijałam, zbyt obciążały włosy. A od jakiegoś roku próbuje nowości kosmetycznych, z pozytywnym efektem. Nawet zarejestrowałam się na portalach ambasadorek kosmetycznych, gdzie chociaż wirtualnie poznaje ciekawostki. Ostatnio, a właściwie ok.4mce temu zarejestrowałam się na stronie ambasadorka-kosmetyczna.pl. przez ten czas nie udawało mi się dostać do żadnej kampanii, aż w koncu dostałam się do testowania wybranego produktu z New Anna Cosmetics. Mój wybór padł na Szampon z naftą kosmetyczną i ekstraktami z pokrzywy, skrzypu i tataraku.


Zaciekawiła mnie informacja o szamponie umieszczona na portalu, cytuje:
"Jest polecany osobom walczącym z problemem słabych, wypadających włosów. Ziołowe ekstrakty są źródłem wielu dobroczynnych składników:witamin(C, K, z grupy B) oraz mikroelementów (wapń, magnez, żelazo, krzem, fosfor, siarka), które odżywiają włos od cebulki aż po same końce. Włosy nabierają zdrowego wyglądu, stają się sprężyste, mocne i pobudzone do szybszego wzrostu".
Taką samą informację znajdziemy na etykiecie oraz na stronie New Anna Cosmetics opisującym produkt".

Jeszcze nie miałam okazji używać szamponów  z naftą kosmetyczną, dlatego jest to dla mnie debiutujący produkt. Składniki sprawiają, że włosy są zdrowe, a co do szybszego wzrostu? Muszę przyznać, że odkąd stosuję szampon z naftą kosmetyczną New Anna Cosmetics moje włosy zaczęły rosnąć. Ciężko jest się przyzwyczaić do nie układających się kosmyków, które odrastają.

Krótko wam opowiem o składnikach aktywnych, które w szamponie grają główną rolę:
Nafta kosmetyczna- pielęgnuje, przeznaczona do wszystkich rodzai włosów, nafta ułatwia rozczesywanie, a włosy nie elektryzują się, zapobiega wypadaniu włosów, tworzy szczelną barierę ochronną przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi oraz utratą wilgoci.
Ekstrakt z pokrzywy- hamuje produkcję dihydrotestorenu-hormonu odpowiedzialnego za łysienie , zawiera ponad dwa razy więcej witaminy niż sok z cytryny, ma witaminy A,E-witamina młodości, K, B2, posiada mnóstwo makro- i mikroelementów.
Skrzyp- zawiera duże ilości krzemionki oraz flawonoidów, potas, fosfor i żelazo, sprawia że włosy stają się mocniejsze, spowalnia i ogranicza wypadanie włosów.
Tatarak- działa przeciwzapalnie, krwiotwórczo na włosy, stosowana zewnętrznie hamuje łupież i łysienie, poprawia ukrwienie głowy, pobudza porost włosów.

Czy z takimi składnikami szampon jest idealny?
Myślę, że każda z nas powinna spróbować szamponów New Anna Cosmetics. Z takimi składnikami to kosmetyk wręcz boski dla włosów.
Dobrze znać składniki kosmetyków, które mają zastosowanie dobroczynne na włosy oraz na nasz cały organizm.

Razem z moimi włosami polecam Szampon z naftą kosmetyczną, skrzypem, pokrzywą i tatarakiem.


#newannacosmetics #retrokosnettki #ambasadorkakosmetyczna #testowaniekosmetykow




Komentarze