1-minutowa maska Urban Skin Detoks

Unikałam kosmetyków Nivea jak ognia, po tym jak źle dobrałam krem do twarzy w młodości i miałam całą twarz czerwoną jakbym była poparzona. Bałam się używać Nivea, aż poznałam 1-minutową maskę Urban Skin Detoks. Uwielbiam maseczki, chociaż niektóre wymagają wygospodarowania trochę czasu to tu Nivea wyciągnęła do mnie rękę z szybką maską. Myślałam, że znów się zawiodę i będę miała twarz jak z horroru, a tu proszę miłą niespodzianka mnie spotkała. 

Od pierwszego zastosowania zaprzyjaźniła się moja twarz z 1-minutową maską Urban Skin Detoks. Maska Nivea ma działać efektywnie, dogłębnie oczyszczać skórę z toksyn, złuszczać martwy naskórek wydobywając naturalne piękno cery. Z radością stwierdzam, że swoje właściwości maska spełnia w 100%, a do tego cera jest gładka i przyjemna w dotyku. Wygładzenie, które pojawia się po użyciu maski ułatwia wykonanie makijażu.

1-minutowa maska Urban Skin Detoks jest produktem z nowej linii detoksykujących kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Przeznaczona jest dla kobiet mających szarą i zmęczoną skórę. Maska zawiera drobinki peelingujące odpowiadające za złuszczenie martwych komórek naskórka. Dlatego rozprowadzając maskę na twarzy najpierw masuję opuszkami palców maskę na twarzy, tak by drobinki wcierać bezpośrednio w skórę, po czym dokładam maskę na twarz delikatnie masując. Na początku mam uczucie lekkiego pieczenia i ściągania skóry, ale po minucie czasami dłużej mogę zmyć maskę ukazuje się cera gładka i bez przebarwień.


Składniki aktywne:
  • Biała glinka- jest najłagodniejsza ze wszystkich glinek, składniki zawarte w niej wspomagają krążenie skórne i delikatnie złuszczają martwy naskórek, stosowana jest do każdego rodzaju cery, w szczególności do wrażliwej i skłonnej do alergii;
  • Ekstrakt z magnolii :
  1. pozyskiwany z płatków ma właściwości nawilżające, wygładzające oraz przeciwrodnikowe, które zapobiegają starzeniu się skóry,
  2. pozyskiwany z kory działa antybakteryjnie, oczyszczająco oraz kojąco.

Dla uzyskania lepszych rezultatów używaj codziennie! Osobiście codziennie rano po oczyszczeniu twarzy po nocy nakładam maskę na twarz , w szczególności czoło, nos,broda i policzki.


Z całą pewnością stwierdzam, że maska jest rewelacyjna, działa perfekcyjnie na skórę. Polecam w szczególności osobom z wrażliwą i skłonną do podrażnień skórą, jak również dla osób zmagających się z trądzikiem. 

Komentarze

Prześlij komentarz