Poszalałam ale zadowolona

Poszalałam tym razem, ale nie mogłam się oprzeć zakupom, gdy na stronie sklepu Kosmetyki AA znalazłam dział OUTLET, a tam rewelacyjne ceny kosmetyków. Pudry, kremy i inne kosmetyki po niskich cenach, które nie kupisz nigdzie w tych cenach. Za całość zamówienia zapłaciłam prawie 70zł, ale myślę że warto. Faktem jest, że prawie połowa paczki pojedzie do mojej mamy, a reszta zostanie ze mną.

Rozglądam się już za kolejnymi zakupami, ale już z opcją dostawy do domu, paczka w Ruchu u mnie nie zdała egzaminu.

Ciekawi zawartości paczki?
Bo ja doczekać się nie mogłam kiedy dojdzie do mnie, nie byłam pewna kolorów, czy będą takie jakie chce.
Zacznę od mojej porcji kosmetyków:



Filler Podkład wypełniający zmarszczki nr.111 Coffee (5.08zł)


Nude sensitive Podkład nawilżająco-łagodzący nr.02 Blondie (6.77zł)

Lumi Podkład rozświetlający nr.103 Light beige (4.00zł)

Satin Podkład satynowy nr.103 Light beige (5,84zł)

Lumi Podkład rozświetlający nr.105 Sand (4.00zł)

Cover Podkład korygujący nr.105 Sand (4.00zł)


A do mojej mamy pojadą w dalszą podróż:


Filler Podkład wypełniający zmarszczki nr.111 Coffee (5.08zł)

Filler Podkład wypełniający zmarszczki nr.105 Sand (5.08zł)

Cover Podkład korygujący nr.105 Sand ( 4.00zł)

Mleczko do demakijazu 3w1 Złota Kuracja (3.99zł)

\Krem pod oczy Totalne Ujędrnianie ( 13.78zł)



Próbki gratisowe :

Tester Nude Sensitive Podkład nawilżająco-łagodzący nr.03 Blondie

Maseczka SOS łagodząca zaczerwienienia 3szt.


W nawiasach podałam wam w jakich cenach kupiłam kosmetyki. Widać różnicę cen na stronie sklepu, a w drogeriach? Wiem wiem, nie opłaca się kupować jednego produktu w niskiej cenie dopłacając za przesyłkę. Ale ja skorzystałam bo odrazu zamówiłam dla mamy, ciekawa jestem jej miny jak dostanie paczkę bo nic o niej nie wie. Dobrym pomysłem jest grupowe zamówienie, wtedy się płaci raz za przesyłkę, ale to się sprawdza w rodzinie bądź wśród najbliższych znajomych.

To tyle na dziś, a zainteresowanych zakupami odsyłam TUTAJ.

Komentarze

  1. Mogę wiedzieć dlaczego nie sprawdziła Ci się paczka w Ruchu? Nigdy jeszcze nie zamawiałam tak a myślałam że to mogłoby być dobre rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre rozwiązanie owszem, ale dla kogoś kto pracuje i ma mozliwość odbioru np, po pracy lub przed pracą, a do tego wydłużony czas dostawy czekałam na przesyłkę w sumie 4 dni

      Usuń
  2. Mega zamówienie! Ceny naprawdę powalają. To nawet dobry pomysł np na prezenty świąteczne - wówczas w jednej przesyłce mamy ich kilka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się świetny pomysł na prezenty, w niskiej cenie a tymbardziej, że daty ważności sa długie bo nawet do 202o roku, więc śmiało do świat by wytrzymały.

      Usuń

Prześlij komentarz