NC Nails Company

Obiecałam wam wpis z cudownymi kolorami lakierów Nails Company. Aż żałuje, że moje pazurki jeszcze nie są gotowe na hybrydowe szaleństwa z niecierpliwością oczekuję gdy otrzymam "zielone światło" by móc poszaleć.

Zaprezentuje wam 3 piękne kolory, które urzekły mnie swoimi barwami.

Secret red- intensywna czerwień, mimo że nazwa wskazuje na sekretny odcień. Jest to kolor, który można wykorzystać w wielu stylizacjach. 



Mare Turchese- wyjątkowy kolor, delikatny turkus. Pięknie się prezentuje i idealnie dopasowuje z innymi kolorami, wygląda tym samym niesamowicie.



Bella Donna- to kolejny delikatny odcień, który mnie zauroczył.Jest odcieniem wymagającym, lubiącym wyraziste, jaskrawe kolory jak również delikatne pastelowe odcienie którym podkreśla swój pudrowy róż.




Bella Donna, Mare Turchese, Secret Red są to odcienie z najnowszej wiosenno-letniej kolekcji w 2017roku. Ale zdecydowanie wierzę, że zakochać się w nich możecie na następny sezon. 


Lakiery hybrydowe z NC są wyjątkowe, kolory są inne niż innych marek, a co najważniejsze możemy znaleźć kolory, które są niedostępne jeszcze nigdzie indziej. Lakiery pozbawione są składników uczulających, nie powodują alergii i z łatwością można je ściągnąc za pomocą removera lub frezarki.



To tak po krótce opisałam wam co nieco o lakierach :) Osobiście zakochałam się w kolorach, a już przeglądam sklep NC w poszukiwaniu nowych kolorków.

O efektach opowiem kiedy indziej, byście się nie zanudzili :) . Między czasie zapraszam was kochani do sklepu na zakupy TUTAJ, gdzie znajdziecie wszystko do manicure, pyłki, efekty, akcesoria, żele, lampy i wiele innych. 

P.S. Stylizacje nie są idealne ale dopiero się uczę 

Komentarze