Effective

Jakiś czas temu miałam okazję wygrać pyłek do paznokci, którego kolor mogłam sama wybrać. Konkurs zorganizowano na fanpage sklepu EFFECTIVE NAILS. Takie konkursy to jest świetny sposób na poznanie oferty sklepu, a przede wszystkim produktu. Mój wybór padł na kolor różowy, który wybrałam spośród 8 kolorów oferowanych przez firmę. Muszę przyznać, że pyłek sprawia wrażenie, piękne się mieni. Nie miałam jeszcze okazji sprawdzić na paznokciach, ale trochę cierpliwości i będę mogła się nim cieszyć na 100%.






Do zaprezentowania wam pyłku użyłam wzorników, na które nanosiłam osobno kolor biały i czerwony innych firm.






Na białym lakierze pyłek prezentuje się świetnie, ma wyrazisty różowy kolor, natomiast mi najbardziej przypadł do gustu na lakierze czerwonym.

Przeglądając zdjęcia sami zauważycie różnice bw odcieniach.

Jeśli wam się spodobał pyłek to możecie go kupić TUTAJ.


Komentarze