Początki są zawsze trudne, mi się udaje a wam ?

Zawsze uwielbiałam malować paznokcie, eksperymentować kolorami. W zależności od pory roku starałam się by paznokcie były odpowiednio przygotowane i wyglądały pięknie.

Latem decyduje się na żywe i orzeźwiające kolory, takie jak żółte, neonowe, czy zielone i turkusowe. Okres letni to pora na szaleństwo na paznokciach, na eksperymentowanie kolorami od pastelowych odcieni do żywych cy neonowych barw. Taką paletę barw zapewnia nam firma Provocater, która zadziwia ilością kolorów. Każda z nas znajdzie kolor dla siebie, różowe, czerwone, zielone, brązowe, wszystkie w różnych odcieniach od jasnych po ciemne. 


Ja do swojej stylizacji użyłam jako główne kolory 015 Citrus oraz 95 neon Orange. Są to odcienie, które zauroczyły mnie i skradły serce. Świetnie się dopasowują do letnich kreacji. Są to moje drugie pazurki, które sama wykonałam, myślę że jak na początkującą wyszły imponująco. Zaczęłam dopiero przygodę z manicure hybrydowym, ponieważ klasyczne lakiery tracą blask, a nawet odpryskują już nawet po 2 dniach od nałożenia. jednak zanim zdecydowałam się na hybrydy, dużo oglądałam tutoriali czy czytałam recenzje na innych blogach. Między czasie uzupełniałam swój zestaw o lampe, lakiery, akcesoria tj. pilniki, pędzelki, sondy a nawet naklejki. 


Dużo inspiracji odnośnie stylizacji zasięgnęłam z fanpage Provocater oraz tutoriali YaGala. Lakiery Provocater są moim pierwszym produktem, który debiutuje u mnie jako manicure hybrydowy. Jestem zadowolona z ich użycia, świetnie się sprawdzają nie tylko dla profesjonalistek. Jako początkującej lakiery pomogły mi wejść w świat hybryd. Ich konsystencja jest rewelacyjna, nie ścieka z pędzelka, nie spływa po paznokciu, idealnie się nakłada. 

Nakładałam po dwie cienkie warstwy lakieru na paznokieć, po czym każdy z z osobna utwardzałam , przydatna metoda dla amatorek. 

Swoje paznokcie najpierw przedłużyłam, bo swoje miałam za krótkie  nieestetyczne. Do przedłużenia użyłam Shape Base z Provocater, który polecam. Zapewnia nam dłuższe paznokcie nawet o 5mm, moje miały mieć 2mm, a mam 4mm. Trwałości lakierów nie zdążyłam jeszcze sprawdzić, bo już się doczekać nie mogę by zrobić kolejny manicure z innymi kolorkami. 

Zapewniam, że napewno długo możemy się cieszyć z manicure zrobionym z Provocater, wystarczy dobrze przygotować płytkę paznokcia. 

Na koniec dodam, iż lakiery  Provocater są perfekcyjne pod każdym względem, wizualnym, estetycznym i użycia. 

Komentarze