NC Nails Company

Zanim moje pazurki doznały bólu w formie uczulenia nawiązałam miły kontakt z NC Nails Company. Jako pasjonatka i maniaczka paznokciowa zależało mi na poznaniu firm oferujących lakiery oraz akcesoria. Moja kolekcja już ma ich kilka różnych firm, hybrydowe i klasyczne. Oczywiście wciąż szukać będę, ale dopiero jak moje pazuraski ozdrowieją i będą na tyle zdrowe by móc wam prezentować lakiery na nich.


Jednakże firma NC Nails Company mi zaufała wysyłając piękne cuda, czuję się zobowiązana do zaprezentowania wam otrzymanej paczuszki, a nie schować ją i udawać, że nic nie mam.
Jestem również zaszczycona móc gościć NC Nails Company w swojej lakierowej kosmetyczce. Z pewnością spodobają się wam również kolory jakie firma oferuje, ale o tym w dalszej części wpisu. Przyszedł czas by w kilku zdaniach zaopiniować i zaprezentować NC Nails Company.
NC Nails Company jest marką o zasięgu międzynarodowym, prowadzi szkolenia oraz warsztaty, na których możemy poznać tajniki zdobień i pobudzać swoją wyobraźnię. W ofercie znajdziemy wszystko do wykonania paznokci od podstawowych do bardziej nietuzinkowych.

Pewnie ciekawi was co znalazło się w mojej paczuszce.


  • NC Lacquer Nr.214, 11ml
  • Gelique NC UV Laquer Secret Red, 6ml
  • Lakier hybrydowy Mare Turchese, 6ml
  • Lakier ybrydowy Bella Donna, 6ml
  • Repair base, 6ml
  • FLash Shine UV Protect, 11ml
  • Efekt Crystal Mirror, 0,5g
  • Efekt Holo/Szronu Nr.8, 3g
  • Próbka balsamu do ciała Pink Heart
  • Próbka balsamu do ciała Mia
  • Smyczka
  • Odświeżacz zapachowy do auta

To by było na tyle w dzisiejszym wpisie. Obiecuję, że wrócę do was z porcją recenzji z lakierami NC Nails Company. Oczywiście na pazurkach nie wykonam, ale wykorzystam je do zaprezentowania na wzorniku, a jak ozdrowieją pazurki to na pazurkach również wam się pochwalę. Jestem winna NC Nails Company serię wpisów za zaufanie jaką firma mnie obdarzyła. 

Kończąc dzisiejszy wpis zapraszam po zakupy :) TUTAJ i do obserwowania bloga. 

Komentarze

Prześlij komentarz