Złoty Jastrząb z Vabun

Wczoraj rano przeglądając pocztę @  natrafiłam na wiadomość o wizycie kuriera z paczką od firmy Vabun.







Tak więc cierpliwie wyczekiwałam kuriera z obiecaną paczką, zajęłam się między czasie swoimi domowymi obowiązkami i w ogrodzie zrobiłam porządki po 3 upalno-burzowych dniach. No i wkońcu pojawił się wyczekiwany kurier z kartonikiem,którego zawartość bardzo mnie ciekawiła. Więc z ciekawości i wypiekami na twarzy rozpakowywałam opakowanie. Zawartość mile mnie zaskoczyła, paczka przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Zamiast kilku próbek moje oczy ujrzały 2 pełnowartościowe produkty i dwie próbki. Żeby was nie trzymać w niepewności , Vabun przesłała mi swoje produkty to testowania. Są to perfum damski i męski. Oczywiście odrazu musiałam musnąc zapachy nosem i już się w nich zakochałam od pierwszego węchu.
Bardzo mnie uradowała współpraca z Vabum, o której chce wam opowiedzieć w dzisiejszym wpisie.




Vabun to firma stworzona z myślą o kobietach i mężczyznach. Właścicielem firmy jest Radosław Majdan, który nie kryjąc swojej słabosci do kultury indiańskiej chciał stworzyć coś nietuzinkowego, tym samym Vabum nawiązuje do kultury indiańskiej.
Vabum oznacza "złotego jastrzębia", który jest odpowiednikiem znaku zodiaka Radosława Majdana.

Perfumy Vabun cechuje najwyższa jakość i estetyka wykonania, dbałość o szczegóły i trwałość. Vabun symbolizuje świt, dopływ nowej energii i odrodzenie.Vabun to nie tylko perfumy ale również żele perfumowane.




Vabun jest dla mnie nowością wśród perfum, nie słyszałam o tej firmie, dlatego przeglądając internet natrafiłam na nią i postanowiłam, że spróbuje nawiązać współprace byście i wy moi drodzy czytelnicy poznali markę Vabun i produkty.

A ja korzystając z możliwości testowania perfum bardzo dziekuję Vabun za przesyłkę i życze Panu Radosławowi Majdan dalszych sukcesów oraz całej załodze firmy.


Jeszcze skorzystam z polecenia wam Marki Vabun i zapraszam na zakupy TUTAJ.

Komentarze