Skarby Syberii-Nagroda

Miesiąc maj był dość aktywny w związku z tym czerwiec sypał nagrodami. Dziś nagroda z Skarby Syberii czeka na wpis tak więc na wstępie przedstawię firmę a potem wam pokaże co wygrałam.
Na temat firmy nie znalazłam dosłownie nic, jedynie taką że jest to firma z produktami rosyjskimi. Także dużo o firmie nie wiem i wam nie opowiem, ale kosmetyki są rewelacyjne. Jestem w trakcie testowania jednej z maseczek, która jest świetna cera jest gładka po użyciu. Oczywiście więcej opowiem w poście po całkowitym zakończeniu maseczki.

A teraz wam przedstawiam nagrodę. Oczywiście za wygrany bon 50zł wybrałam kilka produktów a za resztę dopłaciłam.Ciekawi was co mam ?
otóż wam wymienię byście wiedzieli co przyszło jako nagroda a co dokupiłam.
: Baikal Herbals Emulsja do twarzy-odmładzająca
: Baikal Herbals Serum do twarzy tłustej i mieszanej skóry
:Organiczny krem do twarzy na dzień do 35 lat
: Bania Agafii Niebieska oczyszczająca maseczka do twarzy
: Czarna glinka kosmetyczna przeciwtrądzikowa
: Czarna glinka wulkaniczna oczyszczająca z efektem matującym





DZiękuję ślicznie za nagrodę!!!

Zapraszam również do aktywności na fb Skarby Syberii oraz do odwiedzenia sklepu internetowego 

Komentarze