Serum-Skarby Syberii

Na sobotni dzien przygotowałam dla was wpis o serum do twarzy z Skarby Syberii. 







Baikal Herbals-serum do twarzy- do cery tłustej i mieszanej.

Jest to produkt o wysokiej zawartości biologicznie aktywnych ekstraktów bajkalskich ziół. Nie zawiera parabenów i PEG co jest niepożądane w kosmetykach.


Zalety:
-łatwa aplikacja
-wygodne opakowanie
-wydajny produkt
- nie tworzy maski na twarzy
- idealnie się wchłania
-zmieści się do każdej damskiej torebki
-nie zawiera PEG i parabenów

Wady:
-jak dla mnie jest ich pozbawiony





Moja ocena:
Moja twarz zyskała naturalną równowagę skóry, jest oczyszczona i świeża.  Stosuje serum codziennie rano. Moja ostateczna ocena to 6+, zasłużona gdyż nie spotkałam jak do tej pory serum o tak idealnych właściwościach.


Kupić możemy:
Skarby Syberii : 19,53


Zapraszam do zakupów na TUTAJ 





Komentarze

  1. Widzę, że warto się z nim zaprzyjaźnić, idealny do mojej mieszanej cery :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz