Maska Peel-off

Na dziś przygotowałam dla was wpis o maseczce peel-off. Zakupiłam ją na allegro, gdzie w opisie pisało Pilaten Shills Black mask czarna maska na wągry. Na stronie sprzedawcy przeczytałam informację, że jest polecana so skóry ze skłonnościami do wystepowania zaskórników.Hmmm może tak jest przy mniejszych problemach skórnych.
Żeby nie przedłużać przedstawię wam zalety i wady produktu.







Zalety:
-oczyszcza skórę z zanieszyszczeń
-schnie idealnie
-zdejmuje się szybko


Wady:
-trudno się rozprowadza, brak szpatułki do rozprowadzania
-moja skóra jest zaczerwieniona po użyciu
-nie usuwa wszystkich porów




Moja ocena:
Mimo, że część porów pozostaje nadal widoczna, zwłaszcza te większe to efekt oceniam na 4+. Czemu tak? Otóż minusy nie skreślają jej do dalszego użycia, gdyż użyłam jej jeden raz, a może przy wiekszej ilości użyć te minusy zmienią się na plusy :)

Przy okazji kolejnego testowania pokaże wam jak wygląda na twarzy i po ściągnięciu.

Komentarze