Mania Perfum -współpraca





Nawiązując współpracę z Mania Perfum doszukiwałam się pięknych zapachów do zaprezentowania wam go na blogu. Otrzymałam natomiast saszetki zapachowe ale nie ma co wybrzydzać, może kiedyś uda mi się zdobyć próbki zapachowe do polecenia. Saszetki posłużą mi jako zawieszki do szafy. Otrzymałam 5saszetek każda o innym zapachu: świeża kawa, cytryna, drzewo mahoniowe, wiosna, black classic. Zapachy bardzo mnie ciekawią, dlatego jako pierwszy w drodze losowania testuje saszetke o zapachu cytryny. Zapach jest obłędny, świeży i przyjemny dla nosa, lubię owocowe zapachy. Po otwarciu szafy czuć przyjemny cytynowy zapach.



Nie będzie to typowo kosmetyczna opinia, gdyż nie jest to kosmetyk, a raczej odświeżająca saszetka. Trwałość ocenie po tym jak uda mi się wykorzystać wszystkie produkty.



Czym jest Mania Perfum?
Jest to sklep internetowy, który działa na rynku od 2011roku. Obecnie Mania Perfum dysponuje sklepem internetowym i siecią drogerii stacjonarnych, które zlokalizowane są w centralnej Polsce.
Asortyment firmy jest dostosowany do potrzeb klienta. Znaleźć możemy produkty do pielęgnacji twarzy i ciała oraz orginalne perfumy. Ceny miło mnie zaskoczyły, gdyż za markowe perfumy nieraz trzeba wydać krocie. Tu nam z pomocą przyszła firma Mania Perfum, która oferuje tańsze chociaż nie na każdą kieszeń ceny. Ale w zależności od pojemności możemy kupić już od 20zł perfum. Wiadomo, że dobry perfum musi też być cenowo droższy, chociaż nie zawsze to się sprawdza. Bo czasem tańsze są lepsze i trwalsze. Znalazłam na stronie sklepu mój ulubiony zapach Chanel No.5 w cenie 467.05zł. Wooow ta cena mnie powaliła na kolana,chociaż już widziałam w innych sklepach gdzie również oryginalny flakon Chanel No.5 kosztuje ponad dwa razy więcej niż oferuje Mania Perfum.



Kto się pokusi o zakupy w sklepie. Zapraszam TUTAJ.

Ze swojej strony dziękuję ślicznie za produkt do testowania i mam nadzięję że będę mogła dalej testować :)


Komentarze