Hybrydowy start

Znacie Drogerie Kosmyk?


Poznałam ją jakiś czas temu wirtualnie za pomocą portalu społecznościowego Facebook. Fajna firma, świetne produkty i rewelacyjne promocje.
Drogeria Kosmyk to sieć drogerii, ja swoją najbliżej mam w Krakowie, są tam 2 punkty stacjonarne.Sklep internetowy powstał później, nie doszukałam się informacji kiedy, ale to miłe móc robić zakupy online, gdy nie mamy możliwości odwiedzić punktu stacjonarnego.
Drogeria Kosmyk oferuje setki kosmetyków polskich i zagranicznych marek, także tych mniej znanych. Znajdzie napewno każda z nas coś dla siebie, bo kto nie lubi kosmetyków, lakiery do paznokci, pielęgnacyjne kosmetyki, a także dla mam i maluchów. Najwięcej promocji znajdziemy natomiast w sklepach stacjonarnych nad czym ubolewam bo są rewelacyjne, ale mimo wszystko i tak zapraszam na zakupy.

Moim pierwszym zakupem, a właściwie wygraną był bon o wartości 100zł, który wykorzystałam na zakup zestawu hybrydowego Semilac. w sumie kosztuje 148zł, ale dopłaciłam końcówkę i oto mój zestaw jest już ze mną. Ostatnia sztuka zestawu na mnie czekała :) .Co zawiera taki piękny zestaw:
-nowoczesną lampę UV LED 9W
-5 buteleczek Semilac Mini 3ml
  •  022 Mint
  • 130 Sleeping Beauty 
  • 032 Biscuit
  • 068 Delikate Red
  • 079 Dark Green
-base 7ml
-top 7ml
-waciki bezpyłowe 250 szt.
-aceton 50 ml
-nail cleaner 50ml
-striper
- 2 drewniane patyczki
- blok polerski



Zestaw Effective to idealne rozwiązanie dla początkujących takich jak ja użytkowniczek. Długo poszukiwałam odpowiedniego zestawu, niestety te lepsze okazały się drogie, a tańsze hmmm nie byłam pewna do nich. Bałam się, że rozczaruje się po ich kupnie. Oczywiście zestaw Semilac to dopiero początek w przygodzie z hybrydami. Planuje serię wpisów z innych marek zestawów, ale to trochę potrwa. Wracająć do początku do mojej perełki Semilac, wybrałam tą markę, gdyż cenowo nie jest droga, a produkty jakościowo są rewelacyjne. Wiele przejrzałam blogów, stron z opiniami, które pomogły mi poznać Semilac.





Wybierając zestaw zależało mi na dobrej lampie, która będzie długo służyć i przede wszystkim szybko utwardzać lakier. Lampa Semilac UV LED9W pracuje w 30s i 60 s, a swoją zywotność szacuje na 50000godzin czyli powinna mi wystarczyć na ponad 5 lat ciągłego użytkowania, wiem że nie będę siedzieć 24 godziny na dobę więc ten czas żywotności się napewno wydłuży.




CO do lakierów mają oczywiście również ogromne znaczenie, by kolor nie blakł, nie schodziły z paznokcia po kilku dniach czy łatwość aplikacji.



Lubię rozwiązania w formie zestawów, chociaż pewnie wybrąłabym inne kolory


to i tak ten zestaw mnie zauroczył miło zaskoczył.
jeszcze mam kilka akcesorii, które są w drodze do mnie. teraz mam motywację do uzupełnienia zestawu hubrydowego o nowe kolory, marki i akcesoria.


Dziękuję ślicznie Drogerii Kosmyk a was zapraszam na zakupy TUTAJ oraz do obserwowania Facebook. 

Komentarze

Prześlij komentarz