Bell 01

Już wam pisałam kilka dni temu o lakierach do paznokci Bell Fashion Colours. Jest to kolekcja z odważnymi i najmodniejszymi kolorami w tym roku. Dziś wam zaprezentuje jeden z kilku kolorów kolekcji. Odcień lazurowego morza przychodzi mi do głowy, gdy na niego patrzę. Nakłada się łatwo i przyjemnie, nie pozostawia smug ale jest też minus , czyli odpryskuje i ściera się kolor po jednym dniu porządków w domu. No ale jest to lakier przeznaczony raczej dla osób, które lubią często zmieniać kolory. Dlatego kolekcja ma również kolory od pastelowej żółci do ekstrawaganckieh fuksji. Odnośnie kolorów wszystkie mi się podobają, na różne okazje w zależności od gustu.


Tak więc ten piękny przypominający lazurowe wybrzeże kolor nosi nr.01. Szczerze przypadkowo wybrałam do recenzji jako pierwszy z całej kolekcji.



Zalety:
-wygodna aplikacja
-nie pozostawia smug
-idealnie wyprofilowany pędzelek
-pojemność 11g
-nie za długie schnięcie
-odpowiednia gęstość



Wady:
-krótkotrwałość
-idealne krycie przy drugiej warstwie



Moja ocena:
Lubię zmieniać kolory w zależności od humoru. Jednak obowiązki domowe sprawiają, że nawet muszę zmieniać go. Niestety lakier odpryskuje i traci blask po jednym dniu porządków. Dlatego moja ocena to 4+, niska ponieważ trwałość w lakierach jest bardzo ważna.
Hmmm polecić czy nie? Myślę, że warto kupić bo to fajne rozwiązanie dla osób lubiących zmiany.

Kolekcje śmiało można kupić w Biedronce.

Komentarze