Lakiery Fashion Colours Bell

Znacie lakiery do paznokci Bell?

Bell coraz częściej zachwyca swoimi produktami. Ostatnio pojawiła się na rynku kolekcja lakierów do paznokci Fashion Colour, która zachwyca swoimi nie tylko odważnymi kolorami. W tym sezonie najmodniejsze kolory to pastele i takie również Bell ma w swojej kolekcji. Bez względu na okazję kolory wyglądają pięknie, oczywiście nie tylko pastelowe ale również te odważniejsze i ekstrawaganckie.


Mnie zachwyciły nie tylko kolorystyką ale tym że nie zawierają w sobie szkodliwych związków : toluenu oraz formadehydu. Są to lakiery hypoalergiczne i trwałe nie pozostawiające na paznokciach smug ani grudek. Idealnie kryją nawet przy pierwszej warstwie chociaż czasami trzeba nałożyć drugą warstwę w zależności od koloru. Minus daje za długie schnięcie ale to taki malutki bo szybko można nanieść poprawki lub wykonać wzór zlewany. Nie trzeba używać top coat, jednak ja polecam dla uzyskania dłuższej trwałości przed nałożeniem koloru i po nałożeniu.











W poszukiwaniu opinii na temat kolekcji Bell Fashion Colour lakiery do paznokci natrafiłam na wiele opinii. Niektóre były negatywne, a większość pozytywów. Jednak nie sugerowałam się do końca tymi opiniami do kupna tylko chciałam sama sprawdzić ich działanie (utrzymaly się nawet do 4dni).  To co u mnie się sprawdza idealnie u innych może być odwrotnie. Zawsze warto kierować się tym co czujemy, a opinie to tylko podpowiedź do tego na co powinniśmy zwracać uwagę.
Osobiście nie mam zastrzeżeń do lakierów Bell, u mnie się sprAwdzają rewelacyjnie. Obecnie moja kolekcja Bell czeka na swoją kolej by znaleźć się na paznokciach. Niestety ze względu na to , że ostatnio stały się łamliwe przez nieumiejętność kosmetyczki, która mi je wypolerowała aż do cienkości papieru. Teraz używam odżywek i nie mogę nanosić kolorów. Zrobią się twardsze i dłuższe to będę mogła szaleć z nimi.


Dodam, że duży plus daję za pojemność bo aż 11g w cenie 6.99zł to naprawdę rewelacyjna okazja. W biedronce można dostać w promocji (piszę o niej TUTAJ).
Moja obecna kolekcja Bell Fashion Colour liczy 13 sztuk w tym 2kolory się powtarzają. Tak więc kolekcja Bell Fashion Colour  znalazła miejsce obok kilku kolorów również firmy Bell Candy Colour, niestety nie udało mi się znaleźć więcej kolorów oraz GEL4D Confiture, które też znalazłam w Biedronce w skromnej kolorystyce. Pokusiłam się również o limitowaną edycję Secret Garden, która do 15 maja będzie dostępna w Biedronce a mi się udało zdobyć tylko 2kolory.


Oprócz Bell znalazły się też lakiery Provocater, Semilac i Neonail, o których więcej opowiem jak zdobęde dobry i w przyzwoitej cenie zestaw startowy do hybryd.
To na dziś tyle, a niebawem wpis o nowych odżywkach do paznokci firmy Eveline. Zapraszam do obserwowania bloga.

Komentarze